قصار

آیات، روایات و جملات قصار

قصار

آیات، روایات و جملات قصار

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شرایط دوستی

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۲ ب.ظ

از این حدیث در می یابیم که دوست واقعی باید دوست خود را در رنج و گرفتاری او به جان و مالهمراهی کند و در نبودن او از گفتن و شنیدن سخنان ناروا حفظش نماید و در وفات و بدرود زندگی او nemat.bmpبه دعا و استغفار یادش کند.

۹۲/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

سلام یا شیخ.سید خودتی؟یا برا یکی دیگه هست؟من زیاد وبلاگی کار نمی کنم ولی چشم یه سری هم اینجا میزنم.خدا خیرت دهد.دارم میرم مشهدالرضا انشاالله .یا علی
پاسخ:
سلام حاجی
آره برای خودم هست
التماس دعا دارم
یا علی
کسی خونه نیست؟تو هم که تعطیل کردی سید؟؟؟؟
یا علی
پاسخ:
کسی هست. وقتش نیست. ان شاء الله به زودی بر میگردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی